Produse inovative care intalnesc nevoile de zi cu zi – acesta este cel mai potrivit mod pentru a descrie filozofia din spatele brandului Salvequick.

Salvequick – un clasic Suedez
S-a nascut un plasture
Odata cu instalarea pacii, dupa cel de-al Doilea Razboi Mondial, fondatorul Salvequick, Christian Cederroth, a realizat ca multe din produsele folosite pe campul de lupta ar putea avea aplicatii si in timp de pace. Ca de exemplu, plasturii. Ei pot fi utili atat acasa, cat si in spitale. Dar era destul de dificil sa dobandesti cunostinte despre plasturi, iar materialele din care se produceau erau inca la inceputuri. Asa ca, Cederroth a inceput sa experimenteze intr-o mica fabrica in Aspudden, la sud de Stockholm. Cladirea a devenit prima fabrica a companiei si primii plasturi au fost produsi in anul 1947, sub numele Salveplast.
Un succes rapid
Urmatoarea provocare au fost ambalajele. Cand Salveplast a fost lansat, competitorii se vindeau sub forma de benzi. Erau ambalati manual si disponibili la vanzare in ambalaje deschise. Neigienice si nepractice. Cederroth decide sa dezvolte plasturi de mici dimensiuni, avand un pansament impregnat cu antiseptic si ambalati individuali. Ei erau facuti dintr-un material special care proteja impotriva murdariei, bacteriilor si prafului. In 1953, compania lansa Salvequick – primul plasture ambalat individual din Europa. Acesta a devenit rapid un mare succes, chiar in tari aflate la mare distanta de Suedia.
Salvequick azi
Dupa 50 de ani, Salvequick este lider de piata si nume generic pentru plasturi in multe tari din Europa. Si continua sa inoveze atat materialele din plasturi, cat si ambalajele. Toate cu scopul de a scoate usor si rapid plasturele din ambalaj, de a proteja rana si de ajuta ca procesul de vindecare sa fie rapid si eficient. Dupa cativa ani, Salvequick a devenit Salvequick, iar ambalajele au fost schimbate.
Astazi, clasicii plasturi sunt disponibili intr-o gama variata, de la popularii plasturi pentru copii, la plasturi speciali cum sunt cei din gama Foot Care. Sunt lansate in permanenta produse noi, sunt dezvoltati plasturi care sa vindece mai bine si mai usor o rana, ajungund sa se vanda anual, la nivel mondial, peste 20 de milioane de bucati.